Rapport: Norsk Tipping doblet markedsføringen under coronakrisen
Norsk Tipping brukte mer enn dobbelt så mye penger på markedsføring de første fem ukene av coronakrisen som de gjorde på samme tid i fjor, ifølge en rapport laget for bettingselskapet Kindred.
Publisert:
Norsk Tipping svarer med at de bevisst prøvde å påvirke folk i retning de spillene som er minst risikofylte for dem som sliter med å kontrollere lysten til å gamble.
Flere artikler
Fra andre aviser
- Bergens Tidende
Debatt: – Private investorer er hovedproblemet i det norske pengespillmarkedet
- Bergens Tidende
Dette Norsk Tipping-spillet topper verstinglisten
- Bergens Tidende
Carlsen om truslene fra Lotteritilsynet: – Ikke noe nytt
- Aftenposten
Nå skal Magnus Carlsen være profil mot spillproblemer
- Bergens Tidende
Norge strammer inn lov. Denne svensken ser rødt
- Bergens Tidende
Ny rapport: 55.000 nordmenn har alvorlige problemer med pengespill