Norsk Tipping misliker Discovery-avtalen

Norsk Tipping liker ikke at Norges Fotballforbund har solgt TV-rettighetene til Discovery-gruppen, som sender reklame for utenlandske spillselskaper.

  • NTB
Publisert:

Vi skulle svært gjerne sett at rettighetene ble solgt til aktører som er lojale mot reklameforbudet, det vil si loven som forbyr utenlandske bettingselskaper å markedsføre seg i Norge.

Flere artikler

  1. Slik kunne rekordavtalen blitt enda dyrere

  2. Derfor får utenlandske spillselskap lov til å vise kamper fra Tippeligaen

  3. Norsk Tipping fortsetter trolig som sponsor

  4. «Tippeligaen» forsvinner som navn

  5. Neppe noe samarbeid mellom Norsk Tipping og norsk fotball etter 2016

Fra andre aviser

  1. Norsk Tipping misliker Discovery-avtalen

    Aftenposten
  2. «Tippeligaen» forsvinner etter denne sesongen

    Aftenposten
  3. Spillet om den store gevinsten

    Aftenposten
  4. Sentrale norske idrettsledere frykter konsekvensene av fotballens milliardavtale

    Aftenposten
  5. Sentrale norske idrettsledere frykter konsekvensene av fotballens milliardavtale

    Bergens Tidende
  6. Discovery har kjøpt rettighetene til norsk eliteserie

    Aftenposten