Kampen om TV-seerne: Den store bolig-krigen

Nordmenn elsker bolig-TV. Enten det handler om oppussing, innredning, hage eller kjøp og salg. Denne vinteren og våren har de største norske TV-kanalene vist over 40 slike programserier.

  • Jørn Pettersen
Publisert:

TV-sjef i mediebyrået Mediacom, Marianne Massaiu, er ikke overrasket.

– De største TV-kanalene legger gjerne denne typen programmer som «striper» hver ukedag fra mandag til torsdag.

Flere artikler

  1. Norske TV-kanaler har vist 40 boligprogrammer

  2. Otto Robsahm ferdig i nytt program – Rune Haraldsen tar over

  3. TV-topp tror på mer vennskap, følelser og nærhet etter corona

  4. TV-ekspert: – Kan slå hverandre litt i hjel

  5. Ser du på disse programmene? Da bør du få deg et liv

Fra andre aviser

  1. TV 2-Skavlan mistet hver tredje seer

    Bergens Tidende
  2. TV 2-Skavlan mistet hver tredje seer

    Aftenposten
  3. Seerne flykter fra «Lykkeland»

    Bergens Tidende
  4. Seerne flykter fra «Lykkeland»

    Aftenposten
  5. Flygigantene ønsker høyere avgifter og ber kundene vurdere tog og buss. Har de fått flyskam?

    Aftenposten
  6. «Solgt»: Bommet med 22 millioner kroner i én episode

    Aftenposten