Kampen om TV-seerne: Den store bolig-krigen

Nordmenn elsker bolig-TV. Enten det handler om oppussing, innredning, hage eller kjøp og salg. Denne vinteren og våren har de største norske TV-kanalene vist over 40 slike programserier.

  • Jørn Pettersen
Publisert:

TV-sjef i mediebyrået Mediacom, Marianne Massaiu, er ikke overrasket.

– De største TV-kanalene legger gjerne denne typen programmer som «striper» hver ukedag fra mandag til torsdag.

Flere artikler

  1. Norske TV-kanaler har vist 40 boligprogrammer

  2. Otto Robsahm ferdig i nytt program – Rune Haraldsen tar over

  3. TV-ekspert: – Kan slå hverandre litt i hjel

  4. TV-topp tror på mer vennskap, følelser og nærhet etter corona

  5. Ser du på disse programmene? Da bør du få deg et liv

Fra andre aviser

  1. TV 2-Skavlan mistet hver tredje seer

    Bergens Tidende
  2. TV 2-Skavlan mistet hver tredje seer

    Aftenposten
  3. Seerne flykter fra «Lykkeland»

    Aftenposten
  4. Seerne flykter fra «Lykkeland»

    Bergens Tidende
  5. «Solgt»: Bommet med 22 millioner kroner i én episode

    Aftenposten
  6. Pusset opp rom for rom: – Når jeg trener, jogger jeg gjerne rundt i boligstrøk og titter inn vinduene for inspirasjon

    Aftenposten