Kritiserer Kygo for «meningsløs» musikkprat i Telia-kampanje

– Det eneste kravet til en beat, det er jo egentlig det at den bare skal funke, sier popstjernen i en reklamevideo musikkeksperter ikke synes funker.

  • Thomas Talseth
Publisert:

De siste ukene har Kyrre Gørvell-Dahll (26) figurert i en tungt promotert kampanje for teleselskapet Telias musikkproduksjonsapp Soundmaker.

Flere artikler

  1. Musikkeksperter slakter Telia-kampanje: – Overfladisk og upresist

  2. Tise snur etter Joika-kritikk

  3. Han punger ut til influensere for memes

  4. Simen (20) om dating i coronatiden: – Det blir en lavere terskel nå

  5. Slik kan du slå ned på rasisme

Fra andre aviser

  1. Fem fine ting å gjøre i helgen: Sjekk ut Miss Tatis nye klubbkonsept

    Bergens Tidende
  2. Her er dommen over årets Vossa Jazz

    Bergens Tidende
  3. Musikk kan få deg til å yte 15 prosent mer på trening. Dette er rådene.

    Fædrelandsvennen
  4. Pyro, kjoler, Rybak – og årets aller mest malplasserte låt

    Aftenposten
  5. Hvorfor gråter vi av Love Actually? Nå forskes det intenst på en «glemt» følelse.

    Aftenposten
  6. Stjernepianisten øvde til fingrene sa stopp. Til slutt måtte Gunilla Süssmann spille med knokene.

    Bergens Tidende