Ida Johansen Aaserud felt i Fim: – Indirekte reklame for leppeforstørrelse

Den tidligere «Paradise Hotel»-deltageren har ifølge Fim indirekte reklamert for kosmetiske inngrep på sin Instagram-profil.

  • Maria Støre
Publisert:

Fagutvalget for influencermarkedsføring (Fim) har kommet med en ny fellelse. Denne gangen er det Ida Johansen Aaseruds markedsføring for selskapet Beauty Medical Oslo.

Flere artikler

  1. Pilotfrue felt i Fim: – Merkelig

  2. Sofie Karlstad felt i Fim: – Nå må dere gi dere

  3. Pilotfrues ektemann hardt ut mot Fim: – Fantastisk dårlig arbeid

  4. Vil ha aldersgrense på kosmetiske operasjoner

  5. Sophie Elise og Strawberry Publishing: Bestrider Forbrukertilsynets gebyr for skjult reklame

Fra andre aviser

  1. Sophie Elise og Strawberry Publishing: Bestrider Forbrukertilsynets gebyr for skjult reklame

    Aftenposten
  2. Til deg som unngår å se deg i speilet fordi du hater det du ser

    Aftenposten
  3. Dette er den nye gullstjernen på CV-en

    Aftenposten
  4. DNV GL skal sertifisere aktørene i strømbransjen: – Målet er å gjøre kunden til sjefen

    Bergens Tidende
  5. Kundeskrell etter jukse­anklager: Fjordkraft skylder på korona

    Bergens Tidende
  6. Bergensfilmen er en braksuksess på hjemmebane. Men Oslo-byråkratene vil ikke gi den pengestøtte.

    Bergens Tidende