Ida Johansen Aaserud felt i Fim: – Indirekte reklame for leppeforstørrelse

Den tidligere «Paradise Hotel»-deltageren har ifølge Fim indirekte reklamert for kosmetiske inngrep på sin Instagram-profil.

  • Maria Støre
Publisert:

Fagutvalget for influencermarkedsføring (Fim) har kommet med en ny fellelse. Denne gangen er det Ida Johansen Aaseruds markedsføring for selskapet Beauty Medical Oslo.

Flere artikler

  1. Beauty Medical Oslo vurderer søksmål mot Fim: – Folk er redd for å bevege seg inn dørene her

  2. Melina Johnsen felt i Fim etter tannbehandling: – La meg være i fred

  3. Sofie Karlstad felt i Fim: – Nå må dere gi dere

  4. Fim fikk under halvparten av tilskuddet de søkte om: – Kan bli utfordrende

  5. Sofie Karlstad ut mot Fim: – Mistet sin hensikt

Fra andre aviser

  1. Stor tilsynsaksjon mot norske Tiktokere – avdekket flere mulige lovbrudd

    Bergens Tidende
  2. Dette er den nye gullstjernen på CV-en

    Aftenposten
  3. Til deg som unngår å se deg i speilet fordi du hater det du ser

    Aftenposten
  4. Sophie Elise og Strawberry Publishing: Bestrider Forbrukertilsynets gebyr for skjult reklame

    Aftenposten
  5. Kundeskrell etter jukse­anklager: Fjordkraft skylder på korona

    Bergens Tidende
  6. DNV GL skal sertifisere aktørene i strømbransjen: – Målet er å gjøre kunden til sjefen

    Bergens Tidende