Beyoncés far saksøker britisk avis

Mathew Knowles (62) hevder den Murdoch-eide tabloid avisen «The Sun» har skapt et forvrengt bilde av hans forhold til datteren, Beyoncé.

  • Sofia Storhaug
Publisert:

Knowles hevder bladet har publisert feilaktige opplysninger om han og datteren, som han var manager for frem til 2011.

Flere artikler

  1. Beyoncé overlot lite til fantasien

  2. Beyoncés pappa Mathew Knowles skal ha fått brystkreft

  3. Beyoncé kvittet seg med omstridt pannelugg

  4. Avslører sannheten bak Beyoncé-strofene som skapte utroskapsrykter

  5. Nettet koker: Hvem satte tennene i Beyoncé?

Fra andre aviser

  1. Beyoncé: en superstjerne med stålkontroll

    Aftenposten
  2. Martin Ødegaard-forfatter i avisskandale: - Et sjokk å bli svindlet

    Bergens Tidende
  3. Martin Ødegaard-forfatter i avisskandale: - Et sjokk å bli svindlet

    Bergens Tidende
  4. Tidligere Se og Hør-redaktør Knut Haavik er død

    Bergens Tidende
  5. Forfatter bak Ødegaard-bok fikk sparken: - Uakseptable arbeidsmetoder

    Bergens Tidende
  6. Dansk Se og Hør i kredittovervåkningsskandale

    Aftenposten