Nå kommer reklameplakater med lyd

I forbindelse med lanseringen av den nye filmen «Sin City» pumpes det nå ut lyd fra reklameplakater på flere T-banestasjoner og bussholdeplasser i Oslo.

  • Anders Kemp
Publisert:

Europas største utendørs reklameselskap, JCDecaux, har i samarbeid med filmdistributøren SF Norge og mediebyrået OMD tatt i bruk konseptet «Sonic» i annonseringen av filmen «Sin City».

Flere artikler

  1. «Alle må dø» får ikke reklameplakater: Redd tittelen skulle være støtende

  2. Triana gjør som kjendisikonene - naken på kjempeplakater

  3. Svenskekongen fikk luksusbåt til spottpris

  4. Keira avviser puppe-manipulering

  5. Kroppspress har ingen «quick fix»

Fra andre aviser

  1. Ikke bare taggere driver hærverk

    Aftenposten
  2. Bergen showroom

    Bergens Tidende
  3. Å tjene pengerpå dårlig selvbilde

    Bergens Tidende
  4. Fordi du fortjener det

    Aftenposten
  5. Imot gatereklame - men reklamerer selv

    Aftenposten
  6. - Søkt og usmakelig

    Aftenposten