Vil begrense oppmerksomheten rundt Utøya-filmen

Produsentene bak «Utøya 22. juli» ligger lavt med markedsføringen av Erik Poppes film.

  • Jørn Pettersen

– Vi ønsker å begrense oppmerksomheten rundt filmen både i tid og omfang, sier Stein B. Kvae i produksjonsselskapet Paradox Film 7

Flere artikler

  1. Erik Poppe møter utenlandsk presse etter Utøya-film: – Vi må huske hva som skjedde på den øya

  2. Ingen Gullbjørn til «Utøya 22. juli»

  3. Toner ned Breivik i Utøya-film

  4. Utøya-overlevende var konsulent for 22. juli-filmen - vegrer seg for å vise foreldrene filmen

  5. Utøya-film hylles og kritiseres internasjonalt

Fra andre aviser

  1. Slik blir «Utøya 22. juli» mottatt i utlandet

    Bergens Tidende
  2. Internasjonale mediers dom: «Alt ved Erik Poppes film er diskutabelt»

    Aftenposten
  3. «Utøya 22. juli» er filmet minutt for minutt i en eneste lang tagning

    Aftenposten
  4. Poppe om «Utøya 22. juli»: – Det vil være vondt å se det, men hvis det ikke er det, så er det ikke ekte

    Fædrelandsvennen
  5. Poppe om «Utøya 22. juli»: – Det vil være vondt å se det, men hvis det ikke er det, så er det ikke ekte

    Aftenposten
  6. Utøya-film solgt til en rekke land

    Aftenposten

VG Rabattkoder

Et kommersielt samarbeid med kickback.no