Japansk mann pågrepet for å ha ringt kundeservice 24.000 ganger

En 71 år gammel japansk mann er pågrepet for å ha ringt kundeservice hos mobiloperatøren KDDI 24.000 ganger.

  • NTB
Publisert:

Mannen hevder at mobiloperatøren har brutt vilkårene i kontrakten hans og krever at ansatte i KDDI kommer til ham og beklager. Det opplyser en talsperson for politiet i Japan.

Flere artikler

  1. Cecilie (26) nedringt av Lufthansa-kunder

  2. Sandfaste nordmenn: – Lever fortsatt i det uvisse

  3. Raser mot SAS: – Elendig kundeservice

  4. Overfylte t-baner i Oslo på årets første soldag

  5. Kunder oppgitt over SAS: Får ikke kontakt med selskapet

Fra andre aviser

  1. Japansk mann pågrepet for å ha ringt kundeservice 24.000 ganger

    Aftenposten
  2. Tomm Fjellberg fikk ikke svar på DFDS’ kundetelefon. Da han oppsøkte billettluken, fikk han seg en overraskelse.

    Aftenposten
  3. Strøm av gamle tekstmeldinger skapte forvirring i USA

    Aftenposten
  4. Mann i Bergen må i retten for «koronahosting»

    Bergens Tidende
  5. Walmart fjerner våpen fra hyllene før presidentvalget

    Aftenposten
  6. To ganger ble sykepleieren angrepet av samme pasient. På jobb og i fritiden. Begge sakene ble henlagt av politiet.

    Aftenposten