Debatt

Kjære Anne, vi er på saken!

Det norske kinoer selger aller mest av er sukkerfritt drikke og et fullkornsprodukt med høyt fiberinnhold, og kinobransjen jobber kontinuerlig med å utvikle seg på kiosktilbudet.

  • Hans Petter Sjøli
Publisert:

Dette er en kronikk. Kronikken gir uttrykk for skribentens holdning. Du kan sende inn kronikker og debattinnlegg til VG her.

JON EINAR SIVERTSEN, Odeon Kino AS
GUTTORM PETTERSON, Film & Kino AS

Kjære Anne Norseth, du skriver i VG 16.

Flere artikler

  1. Kjære kino, hvorfor må det være sånn?

  2. «Spider-Man»-billettsalg: – Har aldri sett noe lignende

  3. Monarkiets plass i konsumerismens tidsalder

  4. Se på folkehøgskolene!

  5. Kurt Nilsens juleturné ble tildelt 13,3 millioner – fikk ikke utdelt 1,7 av dem

Fra andre aviser

  1. CNBC: Walmart forbereder inntog i «metaverse»

    Bergens Tidende
  2. Maria så folk med munnbind foran øynene. Da skjønte hun at «De uskyldige» var en suksess.

    Bergens Tidende
  3. Da Andrea (26) trappet ned på alkoholen, merket hun forandringen med én gang

    Bergens Tidende
  4. Da Andrea Bjønnes (26) trappet ned på alkoholen, merket hun forandringen med én gang

    Aftenposten
  5. De vil tjene penger på mindre bruk og kast

    Aftenposten
  6. Skal det være litt politikk med på kjøpet?

    Bergens Tidende