Debatt

Nei, en logo koster ikke 115 millioner

En logo koster aldri hundrevis av millioner. Det er en fordummende forenkling som ødelegger utgangspunktet for en ålreit debatt.

  • Hans Petter Sjøli
Publisert:

Dette er en kronikk. Kronikken gir uttrykk for skribentens holdning. Du kan sende inn kronikker og debattinnlegg til VG her.

ARE W. SANDVIK, Netlife Design

«Norsk Tipping pynter seg for 115 millioner: Hvor mye er dette krysset verdt?», skriver sportsjournalist og kommentator i VG, Leif Welhaven.

Flere artikler

  1. Norsk Tipping pynter seg for 115 millioner: Hvor mye er dette krysset verdt?

  2. Derfor koster navnebyttet til Vy 280 millioner kroner

  3. Carlsen-klubb inngår millionavtale med spillselskap

  4. Egon Holstad om Vy: Verdens dyreste vits

  5. Trettebergstuen øker kampen mot spillproblemer: – Altfor lite

Fra andre aviser

  1. – Det er vanskelig å se hva som står her. Er det «VM»?

    Aftenposten
  2. Ap og Rødt vil få Stortinget til å hindre NSB å bli Vy

    Aftenposten
  3. Disse finnes i snopehyllene i dag: – Gammeldags og unødvendig, mener sosialantropolog.

    Bergens Tidende
  4. Konsernsjefen svarer om navnebyttet: Vi er ikke lenger Norges Statsbaner

    Aftenposten
  5. Debatt: – Folk har endelig skjønt hva vindkraft er for noe

    Bergens Tidende
  6. Hun har skapt sin egen arbeidsplass hjemme i stuen. Nå er 60 kvadratmeter leilighet og systue.

    Bergens Tidende