Debatt

Om Gillette-reklamen: – Ikke bare sitt der og si «not all men». Vi vet det.

Tenk at en reklame på halvannet minutt fra et barberingshøvelmerke kan sette fyr på internett. Tenk om det sinnet kan brukes på bedre vis enn mot reklameprodusenten.

  • Trine Saugestad Hatlen

KATARINA GOLDFAIN JOHNSEN, student.

I skrivende stund har 600.000 brukere gitt en reklame fra Gillette tommel opp på YouTube, mens 1 million har gitt tommel ned.

Flere artikler

  1. Få spør hvordan gutta har det

  2. Pluss content

    Tobarnsmor blir rasende: - Jeg føler meg så mislykket

  3. Jenter i pornorapport: – De kaller oss «cunt», «slut», «jævla hore»

  4. Sex-arbeider: – Takk til deg som lytter!

  5. Å bekjempe mobbing og seksuell trakassering er vårt felles ansvar

Fra andre aviser

  1. Det ekte skandinaviske finnes ikke, hevdet SAS. – Dere hater Skandinavia og skandinaver, svarte kunder.

    Aftenposten
  2. Birgit Amalie Nilssen om da det ble nok: «En kvinne takker nei fordi alle kvinner er feige»

    Fædrelandsvennen
  3. Kvinner gråter mer, men hvorfor?

    Aftenposten
  4. Blir du fort sint? Det kan være bra!

    Aftenposten
  5. Takk til NRK for god, uønsket folkeopplysning

    Aftenposten
  6. Store gutter skal ikke gråte. Det må vi gjøre noe med.

    Aftenposten