Debatt

Om Gillette-reklamen: – Ikke bare sitt der og si «not all men». Vi vet det.

Tenk at en reklame på halvannet minutt fra et barberingshøvelmerke kan sette fyr på internett. Tenk om det sinnet kan brukes på bedre vis enn mot reklameprodusenten.

  • Trine Saugestad Hatlen
Publisert:

KATARINA GOLDFAIN JOHNSEN, student.

I skrivende stund har 600.000 brukere gitt en reklame fra Gillette tommel opp på YouTube, mens 1 million har gitt tommel ned.

Flere artikler

  1. Få spør hvordan gutta har det

  2. Pluss content

    Hvordan takle frekke barn? Eksperter gir svar

  3. Ikke lik og del!

  4. Mann 50+ svarer

  5. «25 under 25»: Dette handler ikke om Sophie Elises kropp

Fra andre aviser

  1. Maryam Iqbal Tahir: Hvis Line Andersen var en mann, ville hun ha blitt behandlet annerledes?

    Aftenposten
  2. Psykologen: Sinne kan ødelegge forhold. Men det finnes en lur måte å takle følelsen på.

    Bergens Tidende
  3. Aftenposten mener: La oss snakke om ytringsfrihet og reklame

    Aftenposten
  4. – Første gang han slo meg med knyttet neve i ansiktet ble han veldig lei seg. Så ble han mindre og mindre lei seg for hver gang.

    Bergens Tidende
  5. Debatt: – Metoo har ikke gått for langt. Det har kommet til kort.

    Bergens Tidende
  6. Kvinner gråter mer, men hvorfor?

    Aftenposten