Snarveier

VG LiveVGTVVG+SportTV-guideTips oss

Nyheter

  • Alle nyheter
  • Innenriks
  • Utenriks
  • Meninger
  • Strømprisen
  • Spesialer
  • Skattelister

Sport

  • VG Live
  • Sportskalender
  • Fotball
  • Vintersport
  • Håndball
  • Ishockey
  • Friidrett
  • Golf
  • Motorsport
  • NBA
  • Tennis
  • Direktesendinger

Rampelys

  • Film
  • Bok
  • Musikk
  • Spill
  • TV
  • VG-Lista

Forbruker

  • Bil, båt og motor
  • Helse
  • Livsstil
  • Mat og drikke
  • Reise
  • Teknologi
  • Forbrukslån

VG+

  • Dokumentarer
  • Nyheter
  • Sport
  • Rampelys
  • Bil, båt og motor
  • Vin
  • Mat og drikke
  • Helse

VGTV

  • Underholdning
  • Dokumentar
  • Live sport

Tegneserier

  • Pondus
  • Lunch
  • Hjalmar
  • Storefri
  • Zelda
  • Tegnehanne

Podkast

    Annet innhold

    • Podkast
    • Ordstjernen
    • E24
    • MinMote
    • Godt
    • Pent
    • Tek.no
    • DinePenger
    • TV-guide
    • Vektklubb
    • Tegneserier
    • E-avis

    VG-lista

    • Forside
    • Artister
    • Topplistene
    • Praktisk informasjon
    • Golden Circle
    • Ny på konsert
    • Festivalvett
    • Område
    • Artikler og videoklipp

    Tjenester

    • VG Minnesider
    • Penger.no
    • Strømguiden
    • Partnerstudio
    • Black Friday
    • Rabattkoder
    • Matkanalen
    • Mitt anbud
    • VG Butikk
    • Ladeappen Elton
    • Kupp
    • Navnelapper

    Info og kontakt

    • Tips oss
    • Kontakt VG
    • Informasjon
    Du er ikke logget inn
    Min oversikt
    Mitt abonnement
    Mine preferanser
    Nyhetsbrev
    Kundeservice
    Schibsted konto
    Min Schibsted-konto
    Personverninnstillinger

    Nyheter

    Alle nyheterInnenriksUtenriksMeningerStrømprisenSpesialerSkattelister

    Uholdbare togproblemer

    Pluss content

    Søndag 11. desember åpnet den nye Follobanen til 36,8 milliarder kroner. Etter signalfeil, forsinkelser og innstillinger er den nå stengt ut januar.

    Publisert:
    30. desember 2022
    Oppdatert 30. desember 2022
    iconDette er en leder. Lederen gir uttrykk for VGs holdning. VGs politiske redaktør svarer for lederen.

    VGs leder 23. 12. 2022

    Flere artikler

    1. Pluss content

      Bane Nors avsporing

    2. Pluss content

      Bane Nor og ned

    3. Hvorfor fikser vi ikke bare jernbanen?

    4. Tre av ti tog i 2022 var forsinket eller innstilt

    5. Bane NOR og ned!

    6. Bane Nor-sjef: – Vi går gjennom hele tunnelen

    Fra andre aviser

    1. 26.12.2022

      Aftenposten mener: Bane Nor har ansvaret

      Aftenposten
    2. 24.01.2023

      Ukrainsk jernbane hadde høyere punktlighet den norske

      Aftenposten
    3. 20.12.2022

      Bane Nor etter kaosuke på jernbanen rundt Oslo: - Ikke godt nok

      Aftenposten
    4. 08.12.2022

      Store problemer med tog og T-bane i Oslo-området torsdag morgen

      Aftenposten
    5. 03.01.2023

      Follobanen kan ikke brukes på grunn av strømproblemer. Kan dieseltog bli redningen?

      Aftenposten
    6. 15.12.2022

      Hva får du for 36,8 milliarder i våre dager? Et tog som stanser på grunn av signalfeil fra første dag.

      Aftenposten
    Ansv. redaktør og adm. direktør
    Gard Steiro
    Nyhetsredaktør
    Tora Bakke Håndlykken
    Utviklingsredaktør
    Øyvind Brenne
    Redaktør Feature/VG+
    Jane Throndsen
    Politisk redaktør
    Hanne Skartveit

    Åpenhet om VG

    Logg over rettelser VG har gjort

    VGs trafikkregler

    Redaksjonelle bindinger

    Tips oss på
    22 00 00 00 eller SMS 2200
    E-post til tusentipset
    2200@vg.no

    Les dagens e-avis her

    Kontakt VG

    VG+ Support

    Annonseinfo

    VG har ikke ansvar for innhold på eksterne nettsider som det lenkes til. Kopiering av materiale fra VG for bruk annet sted er ikke tillatt uten avtale.

    Redaktøransvar

    © 2023 VG | Brukervilkår | Personvernerklæring og informasjonskapsler