Debatt
Kronikk: Årets reklametabbe
Rabalderet rundt Freias #detnære-kampanje var en suksess for
forbrukermakten. I dag vet titusener av forbrukere at blant annet Freias påskeegg inneholder 20-30 prosent palmeolje.
Nå er kampanjen stoppet.
- VG Debatt
Publisert:
Alt er liksom ved det gamle: En kjent og kjær merkevare, Freia Melkesjokolade, skal ut med en reklamekampanje.
Flere artikler
Fra andre aviser
- Fædrelandsvennen
Fjerner palmeolje: - Selskapene er livredde for å bli boikottet
- Fædrelandsvennen
Fjerner palmeolje: - Selskapene er livredde for å bli boikottet
- Bergens Tidende
Vanskelig å spise bare én? Her er den vitenskapelige forklaringen på hvorfor.
- Aftenposten
Kristoffer Joner, NOAS og jakten på det ekte
- Aftenposten
Vanskelig å spise «bare én smash»? Her er den vitenskapelige forklaringen.
- Aftenposten
Kronikk: Makten finnes også i rosa innpakning | Emilie Blichfeldt og Georg Blichfeldt