Debatt

Avmystifisering av annonser – et blikk på Facebooks forretningsmodell

For oss har teknologi alltid handlet om at så mange som mulig får ta styringen over sine egne liv, skriver Facebook-sjef Mark Zuckerberg.

  • Hans Petter Sjøli
Publisert:

MARK ZUCKERBERG, grunnlegger og administrerende direktør i Facebook

Neste måned fyller Facebook 15 år. Da jeg startet Facebook, var ikke tanken å bygge opp en verdensomspennende bedrift.

Flere artikler

  1. Facebook og Google kan stoppes

  2. Amnesty: Google og Facebook truer menneskerettighetene

  3. Annonsører boikotter Facebook: – Føles som et vendepunkt

  4. Stephen King slettet Facebook-profilen

  5. Facebrøler

Fra andre aviser

  1. Facebooks helomvending om holocaust: – Teknologien vår er veldig kraftig og kan misbrukes

    Bergens Tidende
  2. Facebooks gjorde helomvending om holocaust: – Teknologien vår er veldig kraftig og kan misbrukes.

    Aftenposten
  3. Twitter stanser politiske annonser. Facebook går motsatt vei.

    Bergens Tidende
  4. – Hvorfor er det ingen som roper på brukerboikott av Facebook?

    Bergens Tidende
  5. Nå kommer Iphone-oppdateringen som skal hindre at du blir «overvåket»

    Aftenposten
  6. Apple-sjefen gikk til angrep på Facebook. Dette handler krangelen om.

    Aftenposten