Kunder fortviler over Fremtind Service: – Helt hinsides

Folk får fortsatt ikke kontakt med Fremtind Service, tidligere Fjellinjen. Kunder melder om opptil 2,5 timers ventetid på telefon.

  • Stella Bugge
Publisert:

En kunde forteller at han sågar sporet opp mobilen til selskapets administrerende direktør for på den måten komme i kontakt med en kundebehandler.

Flere artikler

  1. Sliter med å komme i kontakt med Autopass-utsteder: – Helt uakseptabelt

  2. Pluss content

    Det mørke sporet

  3. Helsedirektoratet om smitten: – Mørketallene kan bli noe større

  4. Hareide ber KrF kjempe for dagens abortlov

  5. Les dagens VG her!

Fra andre aviser

  1. BankID-trøbbel: – Vet ikke hva problemet er

    Bergens Tidende
  2. Inga Andersen (43) samlet misfornøyde flykunder. Nå vokser klagebunken igjen.

    Aftenposten
  3. Kripos og Europol koblet inn i Amedia-angrep: – Klassisk løspengeangrep

    Bergens Tidende
  4. Han var første nordmann som ble skutt i Afghanistan. Traumene spiser opp livet hans.

    Aftenposten