Ekspert om Freia: – En kraftig
omdømme-smell

Freias #detnære-kampanje ble oversvømt av palmeolje-kritikere. Deres håndtering av kritikken får slakt av ekspert på sosiale medier.

  • Cathrine Ekehaug
Publisert:

Helgas store snakkis er utvilsomt Freias #detnære-kampanje.

Flere artikler

  1. Kronikk: Årets reklametabbe

  2. Pluss content

    VG tester 18 produkter: Så mye sitron inneholder de - egentlig

  3. Northug-stikk etter kritikken: – Dette ville ikke jeg gjort mot en lagkamerat

  4. Sosiale medier-ekspert: – Ikke selg barnet ditt for «likes»

  5. Pluss content

    Julianne «Pilotfrue» Nygård: – Takket så å si ja til alle samarbeid som var betalt

Fra andre aviser

  1. Fjerner palmeolje: - Selskapene er livredde for å bli boikottet

    Bergens Tidende
  2. I 2012 sa nordmenn nei til palmeolje. Hva skjedde egentlig etterpå?

    Bergens Tidende
  3. 24 tweets som viser hvordan Twitter kuppet #minregjering

    Aftenposten
  4. Reagerer på reklamelignende bilder på barne-appen Kuddle

    Bergens Tidende
  5. Braksalg for Hval-sjokoladen etter NRK-program

    Bergens Tidende
  6. Undersøkelse: Mest mobbing via Snapchat

    Bergens Tidende