Reagerer kraftig på Virkes bruk av brannvesenet i reklame: – Utrolig frekt
Hovedorganisasjonen Virke bruker en av Oslo brann- og redningsetats brannbiler i ny reklame – til tross for at de fikk et klart nei.
Publisert:
Det har fått Lars Magne Hovtun, informasjonssjef i Oslo brann- og redningsetat til å reagere.
– Jeg fikk en henvendelse fra Virke forrige uke, som ble avslått både muntlig og skriftlig.
Flere artikler
Fra andre aviser
- Bergens Tidende
SAS- og Norsk Vind-bråket viser hvordan nettaksjonisme, trusler og boikott kan begrense ytringsrommet, selv om det «bare» handler om reklame.
- Aftenposten
Fra flaut til frigjørende: Produktene som revolusjonerte kvinners (under) liv.
- Aftenposten
Sophie Elises lettkledde bilder blir sensurert av Instagram, mens andre lettkledde bilder får bli: – Jeg blir forbanna
- Bergens Tidende
«Sandkasselederen»
- Aftenposten
FBI mener Putin vil prøve en gammel oppskrift. Målet er å skape kaos, sier eksperter.
- Aftenposten
Brann i bygård på Frogner i Oslo er slukket