Reagerer kraftig på Virkes bruk av brannvesenet i reklame: – Utrolig frekt

Hovedorganisasjonen Virke bruker en av Oslo brann- og redningsetats brannbiler i ny reklame – til tross for at de fikk et klart nei.

  • Marthe S. Lien
Publisert:

Det har fått Lars Magne Hovtun, informasjonssjef i Oslo brann- og redningsetat til å reagere.

– Jeg fikk en henvendelse fra Virke forrige uke, som ble avslått både muntlig og skriftlig.

Flere artikler

  1. Sofie Nilsen og Sofie Karlstad felt for influencer – markedsføring

  2. Peil: Ville lære ungdom om sex - ble fjernet fra sosiale medier

  3. Pluss content

    Slik ser en drukning ut

  4. Pluss content

    Brannmannen Robert døde på jobb: Nora (2) spør etter pappa hver eneste dag

  5. Ville lære unge om sex – ble fjernet fra YouTube

Fra andre aviser

  1. SAS- og Norsk Vind-bråket viser hvordan nettaksjonisme, trusler og boikott kan begrense ytringsrommet, selv om det «bare» handler om reklame.

    Bergens Tidende
  2. Sophie Elises lettkledde bilder blir sensurert av Instagram, mens andre lettkledde bilder får bli: – Jeg blir forbanna

    Aftenposten
  3. Stadig flere influensere registrerer eget navn som varemerke. – Det er «risky business».

    Aftenposten
  4. FBI mener Putin vil prøve en gammel oppskrift. Målet er å skape kaos, sier eksperter.

    Aftenposten
  5. Slik vil nynazistene danse seg inn i folks hjerter

    Aftenposten
  6. Argjent Ahmeti (25) har solgt PT-timer for nesten to millioner i år: Dette mener han er nøkkelen til suksess

    Aftenposten