Sliter med å komme i kontakt med Autopass-utsteder: – Helt uakseptabelt

Bjørn Starholm (64) brukte en uke for å få kontakt med Fremtind Service, tidligere Fjellinjen. Rundt 3000 personer henvender seg nå til Autopass-utstederen daglig.

  • Stella Bugge
Publisert:

Flere artikler

  1. Kunder fortviler over Fremtind Service: – Helt hinsides

  2. Pluss content

    Unngå å bli lurt: Slik finner du frem i strømjungelen

  3. Nekter å oppheve krav om helseattest for eldre sjåfører: – Opp til den nye regjeringen

  4. Pluss content

    Test av mellomstore elbiler

  5. 17.mai-stemning på bensinstasjon under snøkaos: – Det var en gullgruve for oss

Fra andre aviser

  1. Strømselskap tar betalt for efaktura

    Bergens Tidende
  2. – Vi er oppriktig bekymret for kundene våre

    Bergens Tidende
  3. Ketil Holvik oppdaget at han hadde høyere strømpris enn andre kunder – selv om de hadde samme strømavtale

    Bergens Tidende
  4. BankID-trøbbel: – Vet ikke hva problemet er

    Bergens Tidende
  5. Autostores patentstrid kan gi advokatregning på 170 millioner

    Bergens Tidende
  6. Forretningsmannen fra Sotra er anmeldt fem ganger. Politiet startet aldri etterforskning.

    Bergens Tidende