Forbrukerrådet mener strømkundene blir lurt

Forbrukerne ikke bare føler at de blir lurt når de kjøper strøm, de blir det også. Det mener Forbrukerrådet.

  • Stella Bugge
Publisert:

Kundenes vaktbikkje hevder at strømavtalene er gjort kompliserte med viten og vilje for å selge dyrest mulig strøm.

Flere artikler

  1. Pluss content

    Unngå å bli lurt: Slik finner du frem i strømjungelen

  2. Vil røske opp i strømbransjen:– Sprøtt at man holder på sånn

  3. Forbrukerrådet: De med minst betaler mest for strømmen

  4. Mange strømkunder føler seg lurt

  5. Strømleverandører tapte rettssak mot staten

Fra andre aviser

  1. Forbrukerrådet mener strømkundene blir lurt

    Bergens Tidende
  2. Fjernet Fjordkraft-refs fra strømportal etter press fra Energi Norge

    Aftenposten
  3. Fjordkraft slutter med prismatch-tilbud fra nyttår

    Bergens Tidende
  4. Slakter Forbrukerrådets strømportal: Mener «juksemakerne» blir prisvinnere

    Aftenposten
  5. DNV GL skal sertifisere aktørene i strømbransjen: – Målet er å gjøre kunden til sjefen

    Bergens Tidende
  6. Forbrukerrådet hardt ut mot Fjordkraft: – Nytt bunnpunkt for strømbransjen

    Aftenposten