Kom i bedre form: Løpeprofessorens treningsprogram

Pluss content

Eystein Enoksen er Norges eneste professor i løping. Her er hans treningsprogram for å komme i bedre form både psykisk og fysisk med konseptet gå, jogge, løpe.

Av 

Egil Svendsby

 og 

Publisert:

– Inaktivitet er den glemte risikofaktor. Hver fjerde nordmann driver aldri noen form for fysisk aktivitet.

Flere artikler

  1. Pluss content

    Triksene for å unngå løpeskader

  2. Pluss content

    Kom i bedre form: Seks ukers treningsprogram

  3. Pluss content

    Slik kommer du i gang med trening etter sykdom

  4. Pluss content

    46-åringens forandring: Har aldri kjent meg så veltrent

  5. Pluss content

    Eksperter: Øvelsen som hjelper mot vond skulder

Fra andre aviser

  1. Treningen gir veldig høy puls. Er det farlig, undrer leser. Dette svarer eksperten.

    Aftenposten
  2. Dette er Strava-rekordene i noen av Oslos mest populære løyper. Slik ble de beste best.

    Aftenposten
  3. Sykle, løpe eller gå til jobb? Morten Nesvik (48) gikk ned 30 kilo på sykkelen

    Aftenposten
  4. Dette er Strava-rekordene i noen av Stavangers mest populære løyper. Slik ble de beste best.

    Aftenposten
  5. Andy Thiem (40) har løpt halvmaraton hver dag i ett år uten skader

    Aftenposten
  6. Tre ting øker risikoen for løpeskader. Andy (40) er skadefri etter en halvmaraton om dagen i et år.

    Bergens Tidende