Derfor spiller det en rolle NÅR du trener

Pluss content

Vil du ha maksimal effekt av treningen, bør du sette av litt tid midt på dagen, viser ny forskning. Det er da kroppen er mest mottakelig for å bli både sterkere og mer utholdende. Her er forslag til trening du kan rekke i lunsjpausen.

  • Anne Bergseng
  • Odin Jæger (foto)

Klokken er elleve, det er onsdag formiddag og på treningssenteret på Ullevål Stadion i Oslo er det stor aktivitet på tredemøllene. Litt lenger inne i lokalet svettes det over vekter og apparater.

Flere artikler

  1. Pluss content

    Treningsekspertene: Slik trener du i 2018

  2. Pluss content

    Ny forskning: Slik halverer du slag-risikoen

  3. Pluss content

    Ny forskning: Styrketrening gir bedre overgangsalder

  4. Pluss content

    Forskning: Dette reduserer magefettet best

  5. Pluss content

    Råd og treningsprogram: Kom i form etter fødselen

Fra andre aviser

  1. Styrketrening med manualer eller strikk? Fersk studie viser hva som gir best effekt.

    Fædrelandsvennen
  2. Tøye eller ikke tøye? Ny studie viser at disse to øvelsene har god effekt

    Aftenposten
  3. Spiser du ofte rett før trening? Da gjør du lurt i å velge disse syv tingene.

    Aftenposten
  4. På to år gikk hun fra å være utrent til å bli Norges sterkeste. Her er hennes tips til mosjonister.

    Aftenposten
  5. Med denne treningen får Maren (30) stor effekt på kort tid: Her er fire effektive økter

    Bergens Tidende
  6. Tøye eller ikke tøye? Ny studie viser at disse to øvelsene har god effekt

    Fædrelandsvennen

VG Rabattkoder

Et kommersielt samarbeid med kickback.no