Kom i bedre form: Seks ukers treningsprogram

Pluss content

– Trening skal være gøy, og det er ikke vits i å pushe for hardt, sier ekspertene. Her kommer et seks ukers treningsprogram i tillegg til 10 fine hverdagsøvelser, med ulike nivå og intensitet.

Av 

Sarah Brennsæter

Publisert:

På tampen av våren melder lange soldager og høyere temperaturer seg, og bikini – og badesesongen står for tur.

Flere artikler

  1. Pluss content

    Kom i bedre form: Løpeprofessorens treningsprogram

  2. Pluss content

    46-åringens forandring: Har aldri kjent meg så veltrent

  3. Pluss content

    Ukens kryssord

  4. Pluss content

    Ukens quiz

  5. Pluss content

    Test av gassgriller: Store forskjeller på grillegenskapene

Fra andre aviser

  1. Hun imponerer med rå styrke. Her er tipsene for effektiv styrketrening uten vekter.

    Bergens Tidende
  2. «Det er så mange øvelser å velge mellom», skriver leser. Med disse trener du hele kroppen, ifølge ekspert.

    Aftenposten
  3. Det siste året har Hanne (38) og Marie (41) slitt med å trene. Her er seks ulemper ved jojo-trening.

    Bergens Tidende
  4. De har slitt med å trene regelmessig det siste året. Her er seks ulemper ved «jojo-trening».

    Bergens Tidende
  5. Alpint-yndlingen Braathen om veien tilbake: – Føles jo ganske krise

    Bergens Tidende
  6. Hjemme kan ingen se hvor «korona­late» vi er. Men statistikken avslører oss.

    Bergens Tidende