5-ukersprogrammet: Lær deg å like å løpe

Pluss content

Har du lyst til å komme deg over joggekneika? Her er idretts-professorens 5-ukers-program for nybegynnere.

Av 

Egil Svendsby

Publisert:

Treningssentrene er stengt og stadig flere bruker marka og veier for å holde seg i form. Men ikke alle er like komfortable med å løpe.

Ingrid Marie Willassen var en av dem.

Flere artikler

  1. Pluss content

    Ekspertenes tips: Slik blir du best på virtuelle løp

  2. Pluss content

    Triksene for å unngå løpeskader

  3. Pluss content

    NTNU-metoden: Få superkondis på 14 uker

  4. Pluss content

    Slik gikk lege Laila ned 24 kg på ett år

  5. Pluss content

    Ta grep for å fikse coronakroppen: Muskelsmertene, formen, kiloene, søvnen

Fra andre aviser

  1. Oslo Maraton arrangerer virtuelt løp 17. mai

    Aftenposten
  2. Siw Nicolaisen løp over syv mil på 17. mai. Slik ble den tidligere storrøykeren en supermosjonist.

    Aftenposten
  3. Geir (51) perset på 10-kilometer, halv- og helmaraton. To spesifikke treningsøkter var avgjørende.

    Aftenposten
  4. Vil du begynne med intervalltrening? Her er seks viktige ting du må vite.

    Bergens Tidende
  5. Vil du begynne med intervalltrening? Her er seks viktige ting du må vite.

    Aftenposten
  6. Trappetrening blir stadig mer populært. Her er seks effektive økter.

    Bergens Tidende