Så bra virker NTNUs 7-ukersprogram

Pluss content

TRONDHEIM (VG) Marit Tangvik (50) fulgte NTNUs treningsprogram til punkt og prikke, og fikk betydelig mindre kroppsfett, økte muskelmassen, reduserte midjemålet, gikk ned noen kilo og forbedret kondisjonen!

Av 

Egil Svendsby

Publisert:

Og det var akkurat slik forskere lovet at hun skulle.

Forskerne Dorthe Stensvold og Øivind Rognmo ved K.G.

Flere artikler

  1. Pluss content

    Norsk studie: Ny måling avslører livsfarlig fedme

  2. Pluss content

    NTNU-professor: – Denne treningen er mest effektiv

  3. Pluss content

    Treningen som passer deg best

  4. Pluss content

    Vetle (29) skal gå trapper i 100 dager: Hva har det å si for helsen?

  5. Pluss content

    Forskning: Dette reduserer magefettet best

Fra andre aviser

  1. Testen kan gi deg svar på hvilken form du er i – uten at du trenger å bli svett

    Bergens Tidende
  2. Damianos (57) er sprekere enn da han var 20. Men har alderen din noe å si for hvordan du bør trene?

    Aftenposten
  3. Damianos (57) er sprekere enn da han var 20. Men har alderen din noe å si for hvordan du bør trene?

    Fædrelandsvennen
  4. Sveinung (82) begynte å trene da han var 70: – Jeg vil trene til jeg er 101 år

    Aftenposten
  5. Sveinung (82) begynte å trene da han var 70: – Jeg vil trene til jeg er 101 år

    Bergens Tidende
  6. Snarveien til god form: Slik går du fra utrent til trent på syv uker

    Bergens Tidende