Bygge muskler, øke utholdenheten, unngå overvekt: Her er de beste treningstipsene

Pluss content

Du trenger ikke ese ut, få tung pust og visne muskler selv om du har passert 50. Det er fullt mulig å bremse forfallet. Her er treningstipsene som gir deg bedre helse og mer overskudd.

  • Stella Bugge
  • Mattis Sandblad (foto)
  • Therese Alice Sanne (foto)

Det er faktisk aldri for sent å få bedre kondisjon. Får du det, reduserer du risikoen for hjerte- og karsykdommer og det blir lettere å holde vekten.

Flere artikler

  1. Pluss content

    6 effektive øvelser: Slik får du strammere armer før ferien

  2. Pluss content

    Ny forskning: Styrketrening gir bedre overgangsalder

  3. Pluss content

    Ned i vekt? Dette er treningen som forbrenner mest

  4. Pluss content

    Forskning: Dette reduserer magefettet best

  5. Pluss content

    Slik topper du formen i skisesongen

Fra andre aviser

  1. Slik gikk Siv (38) ned i vekt og bygget muskler samtidig. To ting avgjør om du lykkes.

    Bergens Tidende
  2. Damianos (57) er sprekere enn da han var 20. Men har alderen din noe å si for hvordan du bør trene?

    Bergens Tidende
  3. Damianos (57) er sprekere enn da han var 20. Men har alderen din noe å si for hvordan du bør trene?

    Fædrelandsvennen
  4. Få maks ut av styrkeøkten: Pausene bør være lengre enn du kanskje tror

    Aftenposten
  5. Lyst til å starte med styrketrening? Her er et enkelt program for trening på senter eller hjemme.

    Bergens Tidende
  6. Ønsker du å starte med styrketrening? Her er et enkelt program for trening på senter eller hjemme.

    Aftenposten

VG Rabattkoder

Et kommersielt samarbeid med kickback.no