Snarveier

VG LiveVGTVVG+SportTV-guideTips oss

Nyheter

  • Alle nyheter
  • Innenriks
  • Utenriks
  • Meninger
  • Strømprisen
  • Spesialer
  • Skattelister

Sport

  • VG Live
  • Fotball
  • Vintersport
  • Motorsport
  • NBA
  • NFL
  • Håndball
  • Ishockey
  • Direktesendinger

Rampelys

  • Film
  • Bok
  • Musikk
  • Spill
  • TV
  • VG-Lista

Forbruker

  • Bil, båt og motor
  • Helse
  • Livsstil
  • Mat og drikke
  • Reise
  • Teknologi
  • Forbrukslån

VG+

  • Dokumentarer
  • Nyheter
  • Sport
  • Rampelys
  • Bil, båt og motor
  • Vin
  • Mat og drikke
  • Helse

VGTV

  • Underholdning
  • Dokumentar
  • Live sport

Tegneserier

  • Pondus
  • Lunch
  • Hjalmar
  • Storefri
  • Zelda
  • Tegnehanne

Podkast

    Annet innhold

    • Podkast
    • Ordstjernen
    • E24
    • MinMote
    • Godt
    • Pent
    • Tek.no
    • DinePenger
    • TV-guide
    • Vektklubb
    • Tegneserier
    • E-avis

    Tjenester

    • VG Minnesider
    • Penger.no
    • Strømguiden
    • Partnerstudio
    • Black Friday
    • Rabattkoder
    • Matkanalen
    • Mitt anbud
    • VG Butikk
    • Ladeappen Elton
    • Kupp

    Info og kontakt

    • Tips oss
    • Kontakt VG
    • Informasjon
    Du er ikke logget inn
    Min oversikt
    Mitt abonnement
    Mine preferanser
    Nyhetsbrev
    Kundeservice
    Schibsted konto
    Min Schibsted-konto
    Personverninnstillinger

    Forbruker

    ForsideBil, båt og motorHelseLivsstilMat og drikkeReiseTeknologiForbrukslån

    Batterikollaps i åtte år gammel Tesla Model S: Dette sier importørene om levetid på batteriet

    Pluss content

    Etter fire timer på hurtigladeren er rekkevidden rundt ti mil, ifølge bruktbilkjøperen. Er elbilbatteriet utslitt etter bare åtte år i tjeneste? Dette svarer importørene på batteri-levetid på sine biler.

    • Hanne Hattrem
    Publisert:
    22. desember 2021
    Oppdatert 22. desember 2021
    Artikkelen er over ett år gammel

    – Vi har måttet parkere Teslaen og har gått tilbake til bensinbilen, forteller Filippa Myhrberg til VG.

    Flere artikler

    1. Pluss content

      Ekspertene: Dette er de smarteste bilkjøpene

    2. Pluss content

      Test av Nio ES8: Er det plass du trenger, har du kommet til riktig bil

    3. Pluss content

      Elbiler blir dyrere: Grep du kan ta nå

    4. Pluss content

      Brukte elbiler: Du kan tjene titusener på salg nå

    5. Pluss content

      Test av Peugeot e-Rifter. Test av elbiler med syv seter.

    6. Pluss content

      Test av Toyota bZ4X og Subaru Solterra: – Veldig forvirrende

    Fra andre aviser

    1. 28.11.2022

      Advarer mot faren for overpris: Syv ting du bør sjekke før du kjøper brukt elbil.

      Aftenposten
    2. 17.11.2021

      Hvor lenge bør man eie ny bil før man selger igjen?

      Aftenposten
    3. 27.04.2022

      Kjøp av brukt elbil: – Mange frykter kostnaden ved batteribytte.

      Aftenposten
    4. 04.07.2022

      Ny elbil før momsen setter inn? Vi har prøvekjørt seks spennende elbiler verdt å sjekke ut

      Aftenposten
    5. 28.12.2021

      Vi har prøvekjørt fem spennende elbiler

      Aftenposten
    6. 27.01.2022

      Test av fem elbiler. Og tre ting som bør inn i kjøpekontrakten.

      Aftenposten
    Ansv. redaktør og adm. direktør
    Gard Steiro
    Nyhetsredaktør
    Tora Bakke Håndlykken
    Utviklingsredaktør
    Øyvind Brenne
    Redaktør Feature/VG+
    Jane Throndsen
    Politisk redaktør
    Hanne Skartveit

    Åpenhet om VG

    Logg over rettelser VG har gjort

    VGs trafikkregler

    Redaksjonelle bindinger

    Tips oss på
    22 00 00 00 eller SMS 2200
    E-post til tusentipset
    2200@vg.no

    Les dagens e-avis her

    Kontakt VG

    VG+ Support

    Annonseinfo

    VG har ikke ansvar for innhold på eksterne nettsider som det lenkes til. Kopiering av materiale fra VG for bruk annet sted er ikke tillatt uten avtale.

    Redaktøransvar

    © 2023 VG | Brukervilkår | Personvernerklæring og informasjonskapsler